Andra dagen

Gud vad skönt det känns. Idag är andra dagen med min hemma träning efter graviditeten och förlossningen. Idag fick det bli bröst och mage. Kändes mycket bra i tekniken fast jag är sne. Har tråkigt nog lång väg att gå nu för få tillbaka min styrka i träningen över lag. Men jag kommer göra allt jag kan nu för komma tillbaka till min gamla form och även kämpa för en bättre form och styrka. 
 
Har även fått en del gjort hemma idag då tjejen har sovit väldigt bra idag. Så efter träningen började jag städa och efter det på började jag mitt arbete med mitt första steg för steg inlägg med en pralin till er. Fortsättning följer imorgon med arbetet. 
 
Hade tänkt skriva lite mer men får nu se att sambon håller på att somna i soffan och han håller i tjejen så jag får stänga av datorn så jag kan gå och ta henne.